کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان خوزستان
به گزارش روابط عمومی کانون کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان : عبدالحمید حق بین در پیامی هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یارانش را گرامی داشت ؛
در این پیام آمده است ؛
هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است .
بدون شک ،نقش قوه قضاییه در گسترش عدل و عدالت که به موجب قانون اساسی بر عهده این قوه نهاده شده است ،جایگاه این قوه در همه مسایل جامعه بیش از گذشته به ما یادآوری می کند.
اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش ، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندرکاران امر قضای استان خوزستان تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه همدلی و همکاری های متقابل شاهد افزایش رضایت مندی عمومی ، تحقق سند چشم انداز قضایی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم